آرام قلب ها

خدایا مارو ببخش که در کار خیر یا "جار" زدیم یا "جا" زدیم

آرام قلب ها

خدایا مارو ببخش که در کار خیر یا "جار" زدیم یا "جا" زدیم

دعایم کن

چهارشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۳، ۰۷:۵۱ ب.ظ

هو السمیع

دعــایــم کــن!چشــمان ِ تــو، گــل ِ آفــتابــگرداننــد!

بــه هــر کجــا کــه نگــاه کنــی،خــدا آنجــاســت!

شاعر: حسین پناهی

۹۳/۰۴/۱۸ موافقین ۳ مخالفین ۰
somayeh bahari

نظرات  (۱)

۱۸ تیر ۹۳ ، ۲۰:۱۹ زائر آسمان ...
نگاه خدا زیباست..
خدایا نگاهمان را زیبا کن
پاسخ:
خدایـــــــــــــم را دوست دارم . . .
همان خدایی که: دغدغه ای برای از دست دادنش ندارم
همان خدایی که مرا در آغوش گرفته و از مسیر گل و لای عبور می دهد.
خدایم را عاشقانه دوست دارم و می پرستم
نه ترسی دارم برای نابودی اش و نه غمگینم برای نبودنش
او همیشه به من لبخند می زند
و مرا عاشقانه دوست دارد..
(خدای من خدای خود خود من است...!!)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">