آرام قلب ها

خدایا مارو ببخش که در کار خیر یا "جار" زدیم یا "جا" زدیم

آرام قلب ها

خدایا مارو ببخش که در کار خیر یا "جار" زدیم یا "جا" زدیم

گفتم.....

چهارشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۴ ق.ظ

گفتم غمم فزون است ، گفتا ز من چه آید


گفتم که نمره ام ده ، گفتا ز من نیاید


گفتم که نمره دادن بسیار سهل آید


گفتا ز ما اساتید این کار کمتر آید


گفتم کرم نمایید من را کنید شما شاد


گفتا که خوش خیالی کی وقت آن بیاید


گفتم که نمره هفت بدبخت عالمم کرد

 
گفتا اگر برای آن هم زیادت آید


گفتم خوشا دهی که دست شما دهد آن


گفتا تو کوشش کن کو وقت آن بر آید


گفتم دل رحیمت کی قصد رحم دارد


گفتا نگوی با کس تا وقت آن بر آید


گفتم زمان تحصیل دیدی که چون سرآید


گفتا خموش جانم ازدست من چه آید

۹۳/۰۴/۱۸ موافقین ۲ مخالفین ۰
somayeh bahari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">