آرام قلب ها

خدایا مارو ببخش که در کار خیر یا "جار" زدیم یا "جا" زدیم

آرام قلب ها

خدایا مارو ببخش که در کار خیر یا "جار" زدیم یا "جا" زدیم

برخیز ای مسلمان

دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۰۰ ب.ظ
۹۳/۰۴/۳۰ موافقین ۲ مخالفین ۰
somayeh bahari

نظرات  (۳)

۳۰ تیر ۹۳ ، ۱۶:۱۲ دختری از تبار تسنیم
سلام
طاعات قبول ان شاالله
به نظرتون وظیفه ما چی؟ چه کاری از دستمون ساخته است؟
پاسخ:
سلام ان شاءالله طاعات و عبادات شما هم قبول باشه
چیزی که به عقل  ناقص من میرسه اینکه شاید یه جایی باید اسلحه برداشت و تو قلب دشمن زد یه جا باید دعاکنی برای نابودی دشمن 
یه جام باید باهر ابزاری که در دست داری از دینت , از مردمت دفاع کنی و مظلومیتشون رو به گوش دنیا برسونی 
من یه دخترم مثل شما فکر میکنم اگه با دعا کردن و گذاشتن مطالبی مثل این توی وبلاگ حقیرم به آزادی مسلمان ها و پیروزیشون کمکی کنم شاکرم
ممنون از حضورتون
به نظر من حداقل کاری که میتونیم بکنیم اینه که نسبت به اتفاقاتی که داره توی غزه می افته بی تفاوت نباشیم و دیگران رو هم از بی تفاوت بودن نسبت به این قضیه منع کنیم
علاوه بر این حتما حتما امسال دست چند نفر رو بگیریم و در راهپیمایی روز قدس شرکت کنیم.
به امید آزادی قدس و نابودی اسرائیل
پاسخ:
ان شاءالله 
خیلی ممنون آقای جوانشیر

خیلی درد ناکه

 

 

پاسخ:
درد ناک؟!!!
وحشتناکه!!!
ممنون از حضورتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">