آرام قلب ها

خدایا مارو ببخش که در کار خیر یا "جار" زدیم یا "جا" زدیم

آرام قلب ها

خدایا مارو ببخش که در کار خیر یا "جار" زدیم یا "جا" زدیم

شیطان میگوید:

چهارشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۲۴ ق.ظ

پس ازآن که حضرت نوح(ع) قوم خود را نفرین


 کرد وهمه ی آنها به بلا گرفتار

 

شده ودر دریا غرق شدند،شیطان به نزدحضرت


 نوح(ع)آمد وگفت:ای نوح تو حقی 


بر من داری که میخواهم جبران کنم.


حضرت نوح(ع)گفت:چقدر برای من ناراحت کننده


 است که به گردن توحقی داشته 


باشم،اکنون بگوآن حق چیست؟


شیطان گفت: توقوم خود را نفرین کردی وخداوند 


همه راغرق نمود،حال دیگر کسی 


باقی نمانده تا من بخواهم او را گمراه کنم وهم 


اکنون دوران استراحت وآسودگی من 


است، تا قرن دیگر ونسل دیگری که به وجود


 آیدومن گمراهشان کنم.


حضرت نوح(ع)گفت:اکنون میخواهی چگونه جبران


 کنی؟


شیطان برای تلافی این حقی که به قول خودش به


 گردن حضرت نوح(ع)داشت 


درچندجمله گفت:ای نوح! درسه جا به یاد من باش 


ومرا از یاد مبر،که من در این سه 


جا ازهرجای دیگربه آدمی نزدیکترم.


اول:در جایی که خشم وغضب میکنی.دوم:وقتی که


 میان دو نفر قضاوت 


میکنی.سوم:هنگامی که بازن بیگانه ونامحرمی 


خلوت میکنی وکس دیگری با شما 


نیست.


منبع:خصال،باب ثلاثه،حدیث140،میزان الحکمة،ج5،ص94.

۹۳/۰۵/۰۱ موافقین ۱ مخالفین ۰
somayeh bahari

نظرات  (۲)

۰۱ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۰۴ انـــقلــا بـــی
سلام
بسیار زیبا بود ...
پاسخ:
سلام خیلی ممنون خداروشکر خوشتون اومده
أعوذ بالله من الشیطان العین الرجیم...
پاسخ:
فاستعذ بالله انه هو السمیع العلیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">