آرام قلب ها

خدایا مارو ببخش که در کار خیر یا "جار" زدیم یا "جا" زدیم

آرام قلب ها

خدایا مارو ببخش که در کار خیر یا "جار" زدیم یا "جا" زدیم

خدای من...

سه شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۳۴ ب.ظ

چه بخشنده خدای عاشقی دارم

که میخواند مرا با آنکه میداند گنهکارم

اگر رخ بر بتابانم

دوباره مینشیند بر سر راهم

دلم را می رباید با طنین گرم و زیبایش

که در قاموس پاک کبریایی قهر نازیباست

چه زیبا عاشقی را دوست میدارم

دلم گرم است میدانم....

که میداند....

بدون لطف او تنهای تنهایم

اگر گم کرده ام من راه و رسم بندگی

اما....

دلم گرم است میدانم

که خدای من خدای خوب من میداند که سائل را نباید دست خالی راند

دلم گرم خداوندیست که با دستان من گندم برای یاکریم خانه میریزد

و با دستان مادرکاسه آب را برای قمری تشنه میگذارد

دلم گرم خداوند کریم خالق نوریست

که اگر لایق بداند روشنی بخشد به کرم کوچکی با نور

دلم گرم خداوند صبور و خالق صبریست

که شبها مینشیند در کنارم تا که ببیند میرسد آن شب

که گویم عاشقش هستم....

وبلاگ اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم

۹۳/۰۵/۱۴ موافقین ۲ مخالفین ۰
somayeh bahari

نظرات  (۱)

خیلی زیبا بود

ممنون

پاسخ:
سلام خواهش میکنم خداروشکر خوشتون اومده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">