آرام قلب ها

خدایا مارو ببخش که در کار خیر یا "جار" زدیم یا "جا" زدیم

آرام قلب ها

خدایا مارو ببخش که در کار خیر یا "جار" زدیم یا "جا" زدیم

خسته ام

دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۴۱ ب.ظ

گفتم: خسته ام….

گفتی: لا تقنطوا من رحمة الله…از رحمت خدا ناامید نشوید(زمر/۵۳)

گفتم:هیشکی نمی دونه تو دلم چی می گذره

گفتی: ان الله بین المرء و قلبه…خدا حائل است میان انسان و قلبش(انفال/۲۶)

گفتم: هیچ کسی رو ندارم

گفتی: نحن اقرب الیه من حبل الورید…ما از رگ گردن به انسان نزدیکتریم(ق/۱۶)

گفتم: ولی انگار اصلا منو فراموش کردی

گفتی: فاذکرونی، اذکرکم…منو یاد کنید تا یاد شما باشم(بقره/۱۵۲)

 

۹۳/۰۵/۲۷ موافقین ۲ مخالفین ۰
somayeh bahari

نظرات  (۳)

التماس دعا
پاسخ:
محتاجیم به دعا ممنون از حضورتون
۲۹ مرداد ۹۳ ، ۲۱:۴۱ زائر آسمان ...
سلام
ارزشمند بمانید
و بنده باشید
.
ی
ا
ع ل ی
پاسخ:
سلام دلمون براتون تنگ شده بود خیلی وقته نیومده بودین
ممنون از حضورتون
یا علی
آفرین
کار با قران بسیار زیباست...
پاسخ:
ممنون خداروشکر خوشتون اومده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">