آرام قلب ها

خدایا مارو ببخش که در کار خیر یا "جار" زدیم یا "جا" زدیم

آرام قلب ها

خدایا مارو ببخش که در کار خیر یا "جار" زدیم یا "جا" زدیم

مخاطب خاص من...

شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۳، ۰۸:۵۴ ب.ظ

همه  پز مخاطب خاصشونو میدن مام گفتیم پزشو بدیم:

پس مخاطب خاص من خیلی تکه, اصلاتو دنیا فقط یدونست. چندین بار رابطم باهاش بهم خورده اما با بزرگواری منو بخشیده هزاران بار رنجوندمش اما هیچی بهم  نگفته. هروقت اراده کنم در دسترسه همیشه هم بهش گفتم: ازت ممنونم  که تو مخاطب  خاص منی

 خدا جون

۹۳/۰۶/۰۸ موافقین ۲ مخالفین ۰
somayeh bahari

نظرات  (۳)

۰۸ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۱۲ ارمیا (Jeremiah)
سلام دوست عزیز. سلام من را هم به مخاطب خاص برسان.
پاسخ:
سلام بی واسطه سلامتونو قبول میکنه
عالی
پاسخ:
ممنون خداروشکر خوشتون اومده
۱۷ شهریور ۹۳ ، ۲۲:۵۴ دختری از تبار تسنیم ...
جالب بود...
مخاطب خاص هوای ما هم داشته باش... مثل همیشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">