آرام قلب ها

خدایا مارو ببخش که در کار خیر یا "جار" زدیم یا "جا" زدیم

آرام قلب ها

خدایا مارو ببخش که در کار خیر یا "جار" زدیم یا "جا" زدیم

اربعین...

شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۱:۵۸ ب.ظ

       بسم رب الحسین(ع)...                          نام زوار کربلا در لیست

        نام من در میان آنها نیست                     من مگر عاشق شما نشدم

  جرم‌و تقصیر من بگو پس چیست         باشد آقا قبول گنهکــارم

           جز توبخشنده‌ی گناهم کیست           دل من لک‌زده برای حـــرم

     شب جمعه حرم که مهمانی‌ست         روضه علقمه، حدیث وفــا

               خود زهرا به روضه‌ها بانی‌ست         می‌رساند به روضه‌ها خود را

     میزبانی به عهده‌ی مهدی‌ست            صفرم اما عدد حسـابم کن

                 مثل صفر کنار نمره‌ی بیست         حرف دل بود با شمـا گفتم
 
                                  شاعری پیش عشق بی ادبی‌ست 
 
التماس دعای مخصوص... 

۹۳/۰۹/۲۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
somayeh bahari

نظرات  (۴)

سلام
خسته نباشید
جاتون خالی من اربعین مهمون آقا بودم
شما رو هم دعا کردم
ان شاء الله اگه نصیبتون نشده حتما بشه و اگه شده دوباره بشه
موفق باشید....
پاسخ:
سلام خوش به حالتون 
ممنون از لطفتون من تابستون رفتم اما خیلی دوست دارم دوباره برم 
زیارتتون قبول شما هم موفق باشید
یاحسین ع
پاسخ:
یا حسین فاطمه(ع)
سلام ما بازم برنامه ی جدید داریم مثل همون ک تو وب زندگی به سبک ایمانمون بود چله نشینان غدیر این بار هم درمورد ی واقعه ی مهجور به نام محسنیه بیاید به این آدرس graybud.blog.ir
راستی مسابقه هم داریم
منتظرم.
یاعلی
پاسخ:
سلام حتما ...
یاعلی...
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۲:۵۶ ashke parastooo

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">