آرام قلب ها

خدایا مارو ببخش که در کار خیر یا "جار" زدیم یا "جا" زدیم

آرام قلب ها

خدایا مارو ببخش که در کار خیر یا "جار" زدیم یا "جا" زدیم

دانستم

پنجشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۱۸ ب.ظ

از بزرگیرسیدند زندگی خودرا برچند اصل بنا نمودی؟ گفت این چهار اصل:

1. دانستم رزق مرا دیگری نمی خورد پس آرام شدم

2. دانستم که خدا مرا میبیند پس حیا کردم

3. دانستم که کار مرا دیگری انجام نمی دهد پس تلاش کردم

4. دانستم پایان کار من مرگ است پس محیا شدم

۹۳/۰۵/۳۰ موافقین ۱ مخالفین ۰
somayeh bahari

نظرات  (۳)

خدا کنه ما هم مثل این بزرگ باشیم...
پاسخ:
ان شاءالله

بسیار با مفهوم

موفق باشید

پاسخ:
خیلی ممنون خداروشکر خوشتون اومده
شماهم موفق باشید
سلام دلاور. جزاکم الله خیرا

کاش ما هم این دانستنی ها را با تمام وجود درک کنیم و عامل باشیم..

عاقبتتون به خیر
یا علی
پاسخ:
سلام
ان شاءالله
سلامت باشید
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">