آرام قلب ها

خدایا مارو ببخش که در کار خیر یا "جار" زدیم یا "جا" زدیم

آرام قلب ها

خدایا مارو ببخش که در کار خیر یا "جار" زدیم یا "جا" زدیم

خدانخواست...

سه شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۸ ب.ظ


آیت الله بهاء الدینى میفرمودند :

 

شش ساعت از شب گذشته بود، چراغها خاموش و اهل خانه همه خوابیده بودند، 


ناگهان صداى کوبیدن در مرا از خواب بیدار کرد، در را گشودم ، دیدم زنى ایستاده است ،


 چون مرا دید، گفت : حاج آقا چراغ بقالى روشن است ، در را بستم و به اتاق رفتم ، 


در ذهن خود مى گذراندم که این چه خبرى بود، آن هم در این وقت شب ، 


چرا بعضى مزاحمت ایجاد مى کنند!!


چشمها را روى هم گذاشتم که بخوابم ، صداى خفیفى شنیدم ،

 

 دقت کردم ، حدس زدم حرکت سوسک باشد چراغ را روشن کردم ،

 

 دیدم دو عقرب بزرگ و سیاه نزدیک بچه کوچکمان در حال راه رفتن هستند



 فورا آنها را از بین بردم ، چراغ را خاموش کردم ، ناگهان متوجه شدم .....!!!!


 

آن زن ماءمور بیدار کردن ما و سبب نجات این طفل معصوم بوده است  


    اگر تیغ عالم بجنبد ز جاى                       نبرد رگى تا نخواهد خداى

۹۳/۰۷/۲۲ موافقین ۲ مخالفین ۰
somayeh bahari

نظرات  (۲)

۲۲ مهر ۹۳ ، ۱۸:۲۹ حبیب الله گلی
آدم با خدا باشه همینه دیگه
.
‌.
خیلی قشنگ بود
پاسخ:
بله 
خداروشکر خوشتون اومده

عکس قشنگیه

پاسخ:
بله خیلی قشنگه قدرت خداست...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">